mandag den 20. juni 2011

Kender du det der...

... med, at man har gabt over for meget?
Denne uge er bare fyldt med alt for mange ting. Besøg på arbejdet, madklub, besøg af venner til aftensmad, fodbold (Søren!), frisør, legestue, mødregruppe... Lidt for meget til min smag, når vi holder SOMMER/INDFLYTTERFEST på lørdag. Vi skal gerne have arrangeret at låne borde og stole og kopper og bestik og tallerkner og handle sodavand, vin, chips, mad, øl, ja det hele!

Men man må jo bare tage en ting ad gangen - og i dag startede med besøg på mit arbejde. Og hvor var jeg glad for det! For med hjem har jeg fået godter. Der er blevet ryddet op på loftet og i gemmerne og se lige hvad jeg fik med hjem:

Kantebånd - hedder det ikke det??

Broderigarn

Se lige et fedt mærke, der er på det ene...

Knyttegarn

Bog med strikke- og hækleopskrifter

Jeg kan jo som bekendt ikke strikke, men denne kunne jeg ikke stå for!

Uldgarn til vævning - jeg vil nu bruge det til hjemmesko

En dåse der nærmest ikke er brugt!
Super fine ting! Måske strikkebogen skal gives videre... Tænke tænke tænke!
Ulempen ved at det kommer fra loftet... Der lugter af genbrugsbutik hjemme hos os:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!