tirsdag den 28. juni 2011

Barnet der aldrig sover...

... får nu sit helt eget indlæg!
Jeg har virkelig været ved at køre på genbrug med hende i dag!

Som nævnt i flere tidligere indlæg, sover min datter meget lidt i løbet af dagen. Alt mellem 25 min og 2 timer IALT. Og når man er 8 måneder er det mere passende med 3-4 timer om dagen. Sådan har det været siden hun blev 6 måneder. Jeg troede det var en fase... det tror jeg stadig, men må bare konstatere, at den er helt enorm lang!!

I dag har hun dog slået et par rekorder samtidig med, at jeg var i bund med søvn (max 3 timers sammenhængende søvn i 3 nætter!).
I nat var hun - og jeg selvfølgelig - lige VÅGEN 2½ time!! Tænder, varmen, noget 3....?
1. rekord: Vågnede kl 7 (normalen er kl 6... WEEHEE!)
2. rekord: Har sover 100 runde minutter - meget godt klaret at ramme så rundt et tal!
3. rekord: 100 minutter - altså det antal minutter, jeg har brugt på at få hende til at sove!

Og hun har været lige så fuld af pep som en springerspaniel hele dagen! Tror i øvrigt hun har baby-ADHD - kan man ikke have det??

Meget træt, men ikke for træt til at lege med myggenettet!

Jeg ved godt, at jeg har en dejlig baby, der ALDRIG er sur, men nogle gange vil jeg godt bytte for et godt sovehjerte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!