onsdag den 15. juni 2011

Jeg har et vel-udviklet shoppegen...

... hvilket har resulteret i disse skønne sager, der kom med posten i dag:


Lækkert tøj fra Pompdeluxe til Andrea. Det er første gang jeg køber tøj derfra, og hold fast en lækker kvalitet! Og så var jeg så heldig at få det hele til halv pris! Og det er ikke engang særlig dyrt i forvejen!


Og så fik jeg sådan en lækker posetaske med... som gave!


Mega fede illustrationer fra going Danish. De er simpelthen fantastiske - og billige! Og så var der denne søde besked med:


Arhm men altså... Bare lige som afslutning på en rigtig god kommunikation under handlen. Lækker detalje!

Kan man fornemme adrenalinen der suser rundt i kroppen på mig?!:-)
Jeg glæder mig så meget til at få billederne op, og få vasket tøjet til Andrea. Det er vist lidt for stort til hende endnu, men lige om lidt...

I morgen tager jeg til Fyn på familiebesøg, så måske bliver der ikke blogget før søndag igen.
Så god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!