onsdag den 1. juni 2011

Hvis alt går vel...

... er vi også udelukkende på flaske!



Vi har brugt Medela-flasker, der passer til den elektriske brystpumpe indtil nu, men der kan ikke været meget i, så nu har vi købt disse her


Og det virkelig fede er, at man kan sterilisere hele flasken med flaskesut und alles i mikroovnen. Så sparer man både vand og el. Også selvom det ikke er strengt nødvendigt hver gang, nu hvor Andrea er over 6 mdr. Men jeg forstår ikke hvordan man skal kunne blandes vand og MME uden det står ud i låget??? Der står på MAM's hjemmeside, at flasken kan transporteres uden det der kliklåg. Men hvad så når man blander?? Jeg holder fingeren for hullet... Og nu hvor jeg sidder og skriver om det tænker jeg - gad vide om man skal blande uden selve sutte-delen, men med låg... Hmm... Det må jeg prøve næste gang!

Billeder er fra google.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!