mandag den 13. juni 2011

Hvor er det fedt...

... at have en have!

Jeg troede ikke rigtig, at jeg skulle nå noget i haven her i foråret/sommeren, men nu har jeg fået købt tomater og plantet dem, og se lige engang...


  
Glæder mig HELT VILDT til jeg kan høste egne tomater. Og som om det ikke er nok, så er der allerede 5 jordbær i de 3 planter jeg har købt men endnu ikke plantet.

Jeg er også stadig i gang med chili - jeg forspirede jo selv med en pakke fra IKEA. De kom vist bare for tidligt ud, så en del gik til (selvom jeg havde læst at de var klar og de ikke fik frost!) men nu er de 3 af dem kommet ind i vindueskarmen igen, så de kan vokse sig store og stærke og forhåbentlig give lidt chilifrugter.


Det er sgu fedt at have have - specielt, hvis det nærmest passer sig selv:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!