fredag den 24. juni 2011

Alt det jeg har nået idag!

Må hellere beklage billedkvaliteten på forhånd - de er skudt med mobilen.

Gulerodsmuffins
Men hvad sker der lige for dem...de er jo firkantede!
Jeg havde læst et sted, at det er vigtigt at muffins der kun i papir, står tæt - og jeg gør selvfølgelig som der står! Så nu skal vi have firkantede muffins imorgen. Jeg mangler lige at lave frosting. I opskriften anbefales noget med hvid chokolade, men cremen til chokoladekagen er der også hvid chokolade, så jeg synes måske det bliver for meget, selvom jeg elsker hvid choko!
Jeg har lige prøvesmagt dem, og jeg råber egentlig ikke hurra - troede de ville være mere svampede og smage af mere - jeg håber de bliver lidt bedre af, at der kommer frosting på. Og så håber jeg, at jeg får tid til at udstikke noget fondant som kan komme ovenpå - men det er nok tvivlsomt.

Rugbrød  
 Det jeg plejer at lave - altid godt!

Chokoladekage  
Det er denne her fra det søde liv på DR1. Der mangler også noget på toppen her, men jeg har lavet blåbærsylt og imorgen tidlig laver jeg fløde/hvid chokolade.

Hækle
I denne rulle hækletøj gemmer sig en babyfut og TADADA..... en færdighæklet djævlehue, der nu ser ud til at være i rigtig størrelse. Men der SKAL åbenbart være lidt bøvl med den hue, for da jeg manglede 16 rækker, måtte jeg skifte til en ny nøgle garn. Nu håber jeg monteringen går glat!

Og så har jeg været til frisøren og på shopping!

Det er da helt godt klaret samtidig med at jeg har været sammen med barnet der aldrig sover (altså mit eget...)! Helt ærligt - hun er 8 mdr. I dag sov hun 15 min til formiddag og 1t. 45 min efter frokost AND THATS IT! Og hun smiler hele vejen igennem. Det er sgu da ikke helt normalt!

Egentlig ser alle billeder enormt kedelige ud - øv. Jeg håber jeg har overskud til at tage nogle imorgen, hvor kagerne er pyntet! Og måske af mine indkøb!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!