søndag den 12. juni 2011

Jeg har købt...

... en (ny) symaskine!! Her mast ind blandt andre ny-indkøb fra denne uge, der ikke er kommet videre! Et par sko, der skal byttes igen og en IKEA-kasse, der indeholder en reol til Andreas værelse.


Min lokale Kvickly havde maskinen til 500,- og MAN MÅ ALDRIG GÅ NED PÅ UDSTYR!!! Jeg kan nemlig ikke sy, så det er undskyldningen for at købe maskinen. Jeg har da det obligatoriske Bernina-sykørekort fra folkeskolen, men men men... Jeg har da også lagt nogle jeans og lign op, men en ørn er jeg nok ikke.

Kan den mon sy med mig ved rattet?

Men jeg lærte jo at hækle på YouTube, så jeg kan vel også lære at sy på cirka samme måde.
Og hvad er det så lige jeg skal sy... Jeg ved det faktisk ikke! Men nu har jeg en symaskine (som vi overhovedet ikke har plads til).

Reolen skal vi meget gerne have samlet og sat op i dag! Andrea har allerede masser af legetøj og vindueskarmen, som er den eneste reele flade i menneskehøjde, er ved at eksplodere! Mit gamle - og elskede - skab står på Andreas værelse og må nu lade livet. Men så kommer der luft til værelset og jeg har fået ryddet op i noget tøj!

Og som bonusinfo, kan jeg fortælle at Søren og mig overlevede endnu en tur i IKEA en lørdag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!