onsdag den 20. juli 2011

"Fræse-fant søger nyt hjem..."

... eller "En hæklet elefant i min første giveaway"



Jeg udlodder denne lækre fyr i min første giveaway - fordi jeg har haft tid til at lave den i ferien og fordi jeg er kommet over 1100 sidevisninger... og fordi der har været en snert af sommer i dag!
Jeg håber du vil lege med og sprede budskabet!

Regler:

1. lod: kommentar (husk email, hvis du ikke har en blog)
2. lodder: kommentar + fast læser
3. lodder: kommentar + fast læser + link til giveaway (brug gerne et af ovenstående billeder)

Vinderen trækkes 1. august, hvor jeg officielt starter på arbejde igen (holder dog lige lidt ferie!)

Link til opskrift og billeder af fræsefantens søster findes her.

16 kommentarer:

  1. Jeg rydder bordet og nupper 3 lodder til denne fine elefant. :)

    Har lavet et link til din give-away fra min give-away side.

    http://tenaltz.blogspot.com/p/give-aways.html

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare kær, jeg tager 3 lodder.

    SvarSlet
  3. Jeg ønsker mig 1 lod tak :) Den er bare så sød :)

    SvarSlet
  4. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder... min pige på 5 synes den er SÅ! sød! :)

    Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:

    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    SvarSlet
  5. Ej, men sikke da en fantastisk sød hækle-fant ;-) Og en hyggelig blog du har dig her. Jeg deltager med 2 lodder.
    Kh Line Cecilie

    SvarSlet
  6. Jeg smider 3 lodder i hatten og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  7. sød elefant,3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  8. Tak for at i vil være med!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  9. Den er da bare for skøn. 2 lodder til mig, tak:)

    SvarSlet
  10. Den er sød; deltager gerne med 2 lodder.

    SvarSlet
  11. Hvor er den fin! 3 lodder til mig :).

    SvarSlet
  12. Den lille blå fyr tror jeg lille Johanne vil elske ;)
    3 lodder til mig, tak.
    Kram fra det grønne fårs mor,
    Janni

    Kig forbi: http://detgroennefaar.blogspot.com/

    SvarSlet
  13. Hvor er den bare kær, den er jeg nød til at forsøge at vinde så 3 lodder til mig, nok er jeg lige begyndt at hækle lidt men så dygtig er jeg ikke. Du er bare god til den elefant.

    SvarSlet
  14. wow!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    3 lodder
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  15. Ihhhh hvor er den bare sød - jeg har en baby i maven som jeg er sikkert på vil ælske den og lege med :-) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder

    Kig forbi min blog hvis du har lyst :-)
    Sol - hilsen
    Frk.Munk

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!