onsdag den 27. juli 2011

På barsel i Viby Centret (altså Viby J)

Jeg havde Andrea med i Viby Centret i dag. Vi har vel været der 5 gange i løbet af min barsel, og jeg har altid undret mig over, at de ikke gjorde mere for at imødekomme alle de barslende mødre, der trods alt tager en runde. Og i dag opdagede jeg så noget nyt! (Og hvis det ikke er nyt, så er jeg MEGET blind)

Bag cafeen på 1. sal er der indrettet et pusle/amme-område. Jeg fik ikke lige taget billede af de 2 stole, der udgør amme-delen. Det er ikke særligt hyggeligt, men det ligger forholdsvis ugenert og der er god gulvplads, hvis man nu har større søskende eller en barnevogn med. Og så fungerer det fint. Man skal dog ud på toilettet efter rindende vand (og hvis man selv skal tisse) og det er ikke særlig stort, så der tager man ikke lige vogn eller søskende med.
Men det er i hvert fald bedre end at sidde på gulvet/en forhøjning rundt omkring på 1. sal (som jeg har gjort et par gange).
Så mangler vi bare lidt flere butikker, der tiltaler de barslende... Fx. Baresso el.lign., H&M, Søstrene Grene, butik med lækkert børnetøj/interiør, designertorvet... (Ja, nu drømmer jeg vist, men det kunne være fedt!) I det mindste er der en børnetøjsbutik og en Tiger. Det er der og i Føtex, jeg primært slår mine folder.
Se mere om Viby Centret.

UPDATE 1/8-11: Jeg har lige modtaget en mail fra Viby Centerforening. Der skulle være bestilt mere spændende møbler, som snart kommer. Dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!