lørdag den 2. juli 2011

Så har jeg shoppet igen...

Jeg blev hjemme fra noget familiekomsammen i dag, fordi jeg simpelthen er træt!! Og så fik jeg sovet hele 2 gange i løbet af dagen OG jeg havde også lige tid til et smut til byen.
Jeg skulle returnere en kurv jeg havde købt i Søstrene Grene. Desværre indeholdt den spændende dyr (en art borebiller) så jeg ville gerne af med den igen. Jeg mailede til hovedkontoret og sendte billeder af dyret og klagede min nød (jeg havde nemlig smidt bonen ud!). Men jeg fik fantastisk service og fik pengene retur i dag uden spørgsmål! FEDT!

Men når jeg nu var afsted, skulle jeg da lige se på udsalget. Og jeg kom hjem med 2 par jeans, et par chinos, 1 skjorte (der skal byttes) og disse 2 ting:

Billede lånt her

Tørklædet kostede kun 30kr! Haps!

Jeg købte også et par jakker og en cardigan til Andrea. Søren må vælge hvilken jakke hun skal have og ellers klarer han vist sig selv, hvad angår shopping...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!