lørdag den 23. juli 2011

Så fik jeg lige ændret udseende...

... her på bloggen. Det er et led i en større makeover - både herinde, men også snart på hjemmefronten. Jeg har nemlig besluttet at ferien og hermed også overforbruget af slik, kage, is og kiks er slut mandag morgen.

Jeg lægger ud herinde, men et - forhåbentlig - lækrere og mere tonet udseende.
Og til det har Christina/Rappedikke har lavet en DIY til en ny header. Jeg overvejer stadig, hvilken illustration jeg skal bruge.

Link
Jeg er ret vild med denne her. Det er mig i en nøddeskal! Jeg er online ALTID og ret så dullet inderst inde - men ikke så meget udenpå som hende her. Men hvis jeg havde tid så så jeg nok cirka sådan her ud!
Hvor er der altså bare mange fede illustrationer på den her side 123rf.com!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!