mandag den 4. juli 2011

Min personlig to-do/ta-da!

Jeg er blevet inspireret af Westmose der for et par uger siden satte gang i en slags oprydning. Jeg har ikke turde melde mig, da jeg ikke altid kan leve op til sådan noget... Men jeg har fået ryddet op her hos mig selv.


Så her til formiddag mens Andrea legede på gulvet ved siden af, har jeg syet knap i A's tunika, syet knap i A's bukser og syet huller sammen under begge arme på min egen cardigan!!
Jeg er meget stolt eftersom jeg ALDRIG gider sådan noget...

Og når jeg nu var i gang (og Andrea legede ret godt):



Så syede jeg lige den ene af de hæklede babyfutter sammen (den anden er ikke lavet endnu). Her med Andreas sokker indeni for at man kan se formen. Den er da blevet meget fin! Jeg har ikke sat bindebånd i endnu, for jeg ved endnu ikke om det er en pige eller dreng, der skal have dem.

Og Andrea - barnet der aldrig sover - har lige sovet en formiddagslur på 1 time! WEEEE!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!