mandag den 6. juni 2011

Flere nye indkøb...

... fra i onsdags!
Som jeg løftede sløret for i gårsdagens indlæg, fik jeg endnu en ting med posten onsdag i sidste uge, ja faktisk hele 3 ting, nemlig disse 3 hæfter fra Sys Fredens.


Jeg var nødt til at købe Babyhæklet, da jeg så en hæklet djævlehue fra bogen her hos Dimseriet. Jeg har indtil nu kun kunne finde opskrifter, der er strikkede.
Og så kunne jeg ligeså godt også købe Hæklerier, da jeg jo skal have brugt alt garnet jeg købte hos Wenche. Og så Hækleskolen bare for en sikkerheds skyld, selvom jeg efterhånden kan alt det basale - men der er faktisk også et par opskrifter i, så man kan komme i gang med det samme.
Jeg er gået i gang med huen, men med en meget vågen Andrea (hun sover stadig kun 1-2 timer fra kl 7.00 til 20.00!!!) går det altså lidt langsomt.

OG LAD OS SÅ FÅ NOGET TORDENVEJR! JEG ELSKER TORDENVEJR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!