torsdag den 9. juni 2011

Hæklede cupcakes/muffins...

... er hvad jeg er gået i gang med.



Jeg har opskriften herfra, men jeg har ændret lidt i den. (Jeg skal lige have forhørt mig hos forfatteren om jeg må lægge min udgave af opskriften her på bloggen) Og så hækler jeg med almindelig bomuld og nål 4. Den ene er hæklet efter opskriften, den anden med min opskrift og den tredje med min opskrift, men for lidt fyld...
Jeg vil lave nogle flere i farverne fra første billede, og så skal der et rødt "kirsebær" på toppen af allesammen. Det er en gave til en venindes datter, som elsker sit legekøkken OG kager/kagebagning. Vi har nemlig lånt tøj til Andrea af hende.



Jeg er stadig sur på den der djævlehue og undrer mig stadig over, at jeg hækler så stramt! Har den mon noget at gøre med, at jeg holder på hæklenålen som en strikkepind. Der er i hvert fald flere der har sagt, at jeg holder forkert.Jeg er faktisk så sur, at den bare er lagt ned i en skuffe - uden at blive trevlet op!

1 kommentar:

  1. hejsa sikke søde kager du har er det en opskrift du vil dele på dansk så ville jeg hækle dem til mit barnebarn hun vil elske dem mvh jette blondjette@gmai.com

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!