torsdag den 16. juni 2011

Den der fondant...

... ligger stadig i skabet...

Jeg ville have rullet og udstukket til den helt store guldmedalje i går, men jeg gad bare ikke!
I stedet kastede jeg mig over denne bog fra Sys Fredens:


Da djævlehuen mislykkedes totalt (og nej, den er stadig ikke trevlet op endnu og ja, jeg er stadig sur med sur på!) måtte jeg kaste mig over noget mere simpelt. Så jeg hæklede en "babyfut" alt imens jeg gjorde meget ud af at undgå stramme masker - om det lykkedes? Jeg tager et billede når jeg har hæklet begge to og de er samlede.

PS. Jeg ved da godt, at det ikke er sæson for futter, men (endnu) en veninde er blevet gravid og har termin på min fødselsdag (21. december)! Så jeg er bare i god tid med gaverne:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!