tirsdag den 20. november 2012

Vind 3 måneders abonnement på Viaplay

Hvis du trænger til lidt ekstra serie-marathon, at se en film, når det passer dig, eller måske trænger du til et sted at parkere kæresten, når du ser Forbrydelsen? (Det gør jeg nemlig!)

Så er det med at lægge en kommentar til dette indlæg! En vinder trækkes nemlig på mandag d. 26/11.

Hvis du vinder kan du se viaplay på tablet, computer, telefon eller smarttv (hvis du har sådan noget smart noget!) i hele 3 måneder!

Se eventuelt mere på viaplay.dk.

Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar til dette indlæg og så krydse fingre!

Nej, billedet har intet med indlægget at gøre... Bare lidt underligt med et indlæg uden billeder.















Billedet sendte jeg til min mand, for at fortælle at jeg havde husket hans hovedpude til vores sommerhustur!

Dette er et sponsoreret indlæg.

5 kommentarer:

  1. Elsker serier, så jeg håber da det bliver mig :)

    Vh
    Camilla
    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Vi har kun de gratis kanaler, så min søn og kæreste savner lidt ekstra - dog ikke helt i samme genre, men der er nok noget, der kunne passe begge to;-)
    hilsen Karen
    kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  3. nej hvor godt... krydser fingre for at jeg er heldig... :-)

    SvarSlet
  4. Det ville godt nok være lykken her i min barsel - at der var noget at se når man lige fik en lilli halv time :)
    VH
    Margit fra Creative Tail
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  5. Så må jeg hellere både skrive og krydse fingre - for det kunne jeg VIRKELIG godt tænke mig at vinde...

    Min mand har downgradet vores TV-pakke så vi fra januar KUN kan se DR-kanalerne og TV2... Alt sammen fordi han ville have bedre internet (som jo er noget dyrere - så det er gået ud over min TV-pakke), og jeg siger dig... Det er ikke det sjoveste på denne jord...
    Så hvis jeg vandt, ville det blive en VIRKELIG lifesaver herhjemme :0)

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!