mandag den 29. oktober 2012

Også mig!


Som så mange andre bloggere (se HER, HER, HER og HER) er jeg også gravid!
Men en lille planlagt spunk måske endda en and, hvis man tager hovedet væk! som kom på det helt rigtige tidspunkt.

Men graviditeten er ikke forløbet helt som planlagt...

Først måtte vi igennem muligheden for en tidlig missed abortion i uge 7, da jeg blødte lidt. En tryghedsscanning viste, at jeg havde mistet en tvilling - og jeg følte faktisk jeg havde mistet, da jeg havde haft på fornemmelsen at jeg skulle have tvillinger.
Efterfølgende fik vi en høj risiko for kromosomfejl til nakkefoldsscanningen - præcis som Julia. Heldigvis fik vi en tid til moderkagebiopsi dagen efter - og allerede dagen efter havde vi et svar: en rask dreng!

Så til Maj skal Andrea være storesøster - til en dreng! Jeg skal lige vænne mig til, at det bliver en dreng... Selvom jeg også havde det på fornemmelsen.

Og selvom vi allerede har snakket navne og Søren helt sikkert mener at vi  HAR besluttet et navn så kom lige med jeres yndlings-drengenavne! Jeg har nemlig behov for et udvalg!


PS. Hermed også forklaringen på den meget svingende aktivitet, der slavisk har fulgt kvalme/træthedsniveau.

16 kommentarer:

  1. Yndlings navnene er lige nu: Lucas, Victor, Marcus, Noah og Phillip

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis alle de navne figurerer i familierne! Utroligt!

      Slet
  2. Stort tillykke!!! :) Hvis vores nummer to var blevet en dreng skulle han have heddet Oscar. Det er altså et skønt navn. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også lun på - men det er også i familien!!

      Slet
  3. Vi har af drengenavne: John, Jacob, Rikwin, Philip, Aske, Oliver, Noah og Falke til sidst ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Rikwin... Har jeg aldrig hørt før! Meget fint, men nok desværre ikke noget Søren vil acceptere...

      Slet
  4. Ej hvor skønt! Og jeg kan fint se den and :)

    VH
    Margit fra Creative Tail

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  5. Og jeg venter også en lille november dreng ;)

    SvarSlet
  6. tillykke med lillebror, her hedder drengene daniel, phillip og mark

    SvarSlet
    Svar
    1. Mark er det eneste af ovenstående, der ikke er i familien. Så det kan være det kommer på listen!

      Slet
  7. Ååh synes altid det så snyd når jeg læser alle andre skal have et lille barn når jeg aldrig selv får nogle :( men STORT tillykke-

    SvarSlet
  8. Tillykke med den lille spire som heldigvis har det godt. Jeg har 3 drenge der hedder Adrian, Alexander og Valentin. Fin blog du har her har meldt mig som læser. Måske du har lyst til at kigge forbi min blog www.wannabehusmor.blogspot.com. Ser frem til at følge din blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Fine navne som ryger på listen! Og velkommen som fast læser!

      Slet

Kommentarer, ja tak!