mandag den 15. oktober 2012

Endnu en strikket pigevest...




Denne her er i str. 4 år. Ikke fordi Andrea er 4 år endnu og den er også lige stor nok til hende, men for at strikke en anden størrelse. Den er super fin og efter opskriften hos Maria.
Jeg er nu ikke helt tilfreds med hjerterne. Det er som om de krymper sig sammen, selvom jeg prøver at koncentrere mig meget om dominant og ikke dominant tråd og at stramme tilpas lidt/meget.
Gode ideer modtages med kyshånd!

Dejligt det er årstid til uld og strik igen!
Hvad strikker du på?

4 kommentarer:

  1. Den er da simpelthen alt for sød den vest - er vild med hjerterne

    SvarSlet
  2. den er blevet rigti flot. har også selv forsøgt mig med den model.Se evt på min blog sigaardblogger.blogspot.dk. Hvolket garn bruger du?

    SvarSlet
  3. den er blevet rigti flot. har også selv forsøgt mig med den model.Se evt på min blog sigaardblogger.blogspot.dk. Hvilket garn bruger du?

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!