torsdag den 4. oktober 2012

Har du nogensinde vundet?

Altså i lotto eller andre spil?
Har du vundet lidt eller meget og hvad blev pengene brugt til?

Jeg vandt engang mange penge! I hvert fald i forhold til indskud. Jeg spillede på en boksekamp med Brian og fik pengene 15 gange igen! Desværre havde jeg kun spillet 10kr...

Og i lotto har jeg endnu kun prøvet at have 4 rigtige. Så den helt store gevinst lader vente på sig!

Men hvis jeg vinder mange penge så skal jeg

  • rejse til østen 
  • arbejde på en anden måde end som 37 timers arbejdsslave
  • betale lånene ud
  • holde stor fest for alle vennerne
  • bekymre mig mindre om økonomi

Hvad drømmer du om?

4 kommentarer:

  1. Årh ... Jeg drømmer om at vinde så mange penge at jeg/vi kan give vores 4 børn så mange penge at de 2 gange om året kan hæve et beløb der virkelig kan gøre en forskel.
    Selv ville jeg nok købe en ny symaskine med broderimodul i, en ny bil, men først af alt ville jeg få bygget en tilbygning til huset, så jeg kunne få en størrer stue og et køkken der kunne være mere end 2 i ...
    Det var mine beskedne drømme ...
    Hilsen Mette ... der faktisk er meget godt tilfreds med det liv jeg har ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Mette!
      Lyder som nogle dejlige drømme! Og jeg kender det godt... Det der med, at man jo egentlig har det ret godt!

      Kh Camilla

      Slet
  2. Jeg har en gang vundet i Keno!

    Jeg vandt indsatsen 200 gange igen, desvære havde jeg kun spillet en 5er så det blev 'kun' 1000kr

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000kr er da også mange penge! Og så kan man jo drømme ud fra det:-)

      Kh Camilla

      Slet

Kommentarer, ja tak!