onsdag den 29. august 2012

Bryllup #2 BRUDESKO OG BRUDEBUKET

Selvom vi ikke har skulle tænke på at holde bryllup for få penge, har vi alligevel været prisbevidste i vores valg. Se fx om valg af kjole her. Jeg elsker et godt tilbud og har derfor brugt nettet flittigt. Også da det kom til brudesko. Sådan nogle skal jo gåes til i god tid og for mit vedkommende måtte de heller ikke være for høje = max 4,5cm.

Jeg har pløjet alle skobutikker i Århus igennem og jeg fandt ingen sko med den højde, der kunne bruges til brudesko. Oprindeligt var jeg ude efter et par blå, for at have 'noget blåt' på, men det lykkedes slet ikke. Jeg kiggede i flere brudekjole-butikker, men enten var de for grimme, for høje, for dyre eller ikke min smag.

Foto: Daniel Broe


Engelske netsider blev min redning! Priserne for brudesko er ca. halvdelen af, hvad de koster i Danmark. Her er links til de hjemmesider jeg kiggede på. klik klik og klik klik
Jeg endte med at finde mine sko på amazon.co.uk på tilbud og kom derfor af med 470kr for dem.

De blev kun gået en smule til men gnavede ikke og var på ingen måde ubehagelige at have på.

Foto: Daniel Broe

Foto: Johanne Danshøj


Brudebuketten blev bundet af min mor. Sådan en løber hurtigt op i 1000kr, og det synes jeg lige er i overkanten. Men hjælp fra en sød blomsterhandler valgte vi calla, alium, valmuekapsler, brudeslør og fresier. Min mor havde valmuekapsler og brudeslør i haven.

Buketten blev fantastisk smuk og ligesom jeg gerne ville have den. Og så blev prisen omkring 300kr for både buket til mig, Andrea og til 4 brystbuketter. Og så lidt blod, sved og tårer fra min mor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!