tirsdag den 7. august 2012

My Precious...





Brylluppet er vel overstået! Meget mere om det i kommende indlæg...
Søndag sidder vi og stener - efter vel overstået rengøring - med OL i tv og reklamer i skødet, og en annonce fra Bilka springer lige i øjnene på mig... Herligheden du ser herover er på bud til 999,-! Min MAND blev derfor sendt i byen mandag og han kom hjem med dette vidunder - en ghd styler, miniføntørrer, 2 hårklemmer, en taske der kan tåle varme indeni og på flappen og en kæmpe lækker æske!!!

Så nu er jeg den lykkelige ejer af et ghd scarlet - jeg er allerede rigtig glad for det. Og youtube bruges flittigt til stylingtips i disse dage.

Så hvis du mangler et glattejern er her et super tilbud!

PS. Det er IKKE et sponsoreret indlæg - jeg er bare glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!