mandag den 23. april 2012

Holmegaard JEB '65 vaser

Igen igen har jeg været heldig og har fået lov til at "teste" disse to sindsygt lækre vaser!

Glaskunst fra gemmerne - JEB '65
Tidens populære ”Mad Men - univers” har givet os smag for frodige timeglasfigurer og feminin udstråling. Det har også fået Holmegaard til at gå i designarkiverne efter inspiration fra de trendy 60’ere, og nu relanceres Jacob E. Bangs kurvede JEB '65 vase i opalhvid glas, der er som skabt til tidens retro-stil.
Smal om taljen, bred om skuldrene, fri for al overflødig pynt og klædt i diskret hvid. Vasens smalle talje gør det samtidig nemt at arrangere blomsterne og skabe fylde i selv mindre buketter.
JEB '65 findes i to højder - 14,8 cm og 21 cm - i farven opalhvid til hhv. 249,75 (vejl.) og 399,75 (vejl.)
De nye vaser vil være i handlen fra medio februar 2012.

Vaser er udført i håndblæst glas og passer til ALT. Jeg er virkelig begejstret for dem. De kom i brug idet de kom ind ad døren. Her er mine egne billeder af dem.

Stor vase med kirsebærgrene

Lille vase med hortensia i potte
Jeg har selv været fascineret af mange andre keramikvaser fx dem fra Kähler, men synes faktisk at de her er mere klassiske og enkle - hvilket passer godt ind hjemme hos os. Og jeg tror også de har lidt længere holdbarhed.
Se mere på www.holmegaard.dk.


Se også min giveaway i samarbejde med Rosendahl her!

 Dette indlæg er sponsoreret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!