onsdag den 18. april 2012

Giveaway i samarbejde med Rosendahl

Jeg været så heldig at få lov at udlodde denne lækre termokande fra Rosendahls Grand Cru serie.


Om kanden skriver Rosendahl blandt andet:

Grand Cru klassikere i nye forårsfarver

Grand Cru termokanden der er kendt for sine slanke linjer og fyldige indre, og berømt for sin unikke hældefunktion. Det gode design ændrer vi ikke på – kun farverne er nye.
Sæt feminine farver på boligens tilbehør med den nye syrenlilla kande.
Kanden er smart udstyret med en trykknap i toppen! Du kan se mere på http://www.rosendahl.dk/.
Har du lyst til at vinde denne?
Reglerne er som følger:
  • 1 lod for en kommentar
  • 1 lod for fast læser
  • 1 lod for at linke til denne giveaway i sidebar eller i et indlæg (brug billedet foroven)
Du kan altså samle 3 lodder i alt. Husk at skrive din mailadresse, hvis du ikke har en blog og at skrive, hvor mange lodder du deltager med.
Held og lykke!  

Dette indlæg er sponsoreret!

43 kommentarer:

  1. Nej jeg er den første, måske det giver held....
    2 lodder til mig.
    // Lisa

    SvarSlet
    Svar
    1. helløjsa den vil jeg da gerne vinde 2 lodder til mig mage tak.

      Slet
  2. Fedt, den er bare så lækker, den ville jeg elske at vinde.
    2 lodder til mig

    SvarSlet
  3. Uha den er vildt fin, jeg nupper også to lodder :)

    SvarSlet
  4. Næh, hvor fin en give away :) Jeg forsøger mig med et lod.

    SvarSlet
  5. Skynder mig at hapse 2 lodder :)

    SvarSlet
  6. Så hopper jeg da med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  7. Vil gerne være med på 2 lodder ;)

    SvarSlet
  8. Fin kande - vil gerne være med på 1 lod eller 2?
    Skal da klart forsøge at følge med på din blog:-) Email: karbov@rm.dk

    SvarSlet
  9. Ej, en dejlig give away(:
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Har linket ude i siden af min blog.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Hej!
    Jag är gärna med i din Giveaway! 1 lott, tack :)

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    Mvh. Mette (svips@aaui.dk)

    SvarSlet
  12. Jeg deltager selvfølgelig, dog kun med 2 lodder :-)
    anna.morch@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)
    malene_ruskjaer(snabela)hotmail.com

    SvarSlet
  14. Vil gerne være med på 2 lodder

    SvarSlet
  15. Mand, hvor vil jeg gerne vinde,jeg tager 2 lodder:-)
    hilsen karen
    kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  16. Hej jeg vil gerne være med, to lodder til mig
    sanne@warborg.dk

    SvarSlet
  17. Nøj en dejlig farve! Jeg er med med 2 lodder :-D

    SvarSlet
  18. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    Greetings Bernadett
    FB Bernadett Rauski
    BL betikarauski

    SvarSlet
  19. Hvor er den fin! jeg vil meget gerne være med på et lod ;)

    SvarSlet
  20. 3 lodder til mig (:

    kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  21. Deltager gerne med 2 lodder;)
    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Jag tar en lott=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Lige en giveaway for mig, da jeg i øjeblikket overvejer at købe sådan en kande :) Så krydser fingre!
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, og har linket her: http://mettesscrapbook.blogspot.com/p/give-aways_14.html

    Hilsen Mette
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Tar gärna en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg er med på tre lodder. Krydser fingre for den smukke kande - det er min yndlingsfarve :-)

    SvarSlet
  26. Super konkurrence! :)
    2 lodder til mig, tak

    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  27. Hvor er den fin. Jeg deltager med 1 lod.
    Mvh Lene
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Jeg vil også gerne vinde den lækre kande!

    Kh din Mor

    SvarSlet
  29. ^ hvor sødt din Mor også er med!
    Nå, men jeg vil også gerne..:)
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, og er fast læser! Så 2 lodder!

      Slet
  30. Er nu fast læser, samt jeg har smidt en kommentar, så det må vel være 2 lodder :-)

    Knus Emma J.
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet
  31. Nupper 2 lodder :-)

    Juliielentz@gmail.com

    SvarSlet
  32. 2 lodder til mig :-)

    Camilla V.
    Camivestergaard.blogspot.com
    camillavdam(a)gmail.com

    SvarSlet
  33. Super fin giveaway og 2 lodder til mig! :-)

    kram Carina
    acmeldgaard@msn.com

    SvarSlet
  34. Jeg deltager med 2 lodder :)

    KatinkaValby@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg deltager gerne med 3 lodder ;0)

    SvarSlet
  36. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld. 3 lodd til meg.

    SvarSlet
  37. Hvor er den da bare fin! Jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  38. Uh ja, sådan en lilla sag er lige mig. Deltager med 3 lodder. Knus Heidi

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!