onsdag den 18. april 2012

Der har lige været dømt pause...

Der har nemlig været dødsfald i min familie og begravelse mm har lige skulle overståes.

Selvom det har taget hårdt på kræfterne, har der alligevel været tid til at hækle en smule. Og bold-temaet fortsætter... Først var der denne hæklede bold, som skulle have været perfekt, men bestemt ikke blev det! Så lavede jeg denne bold, som jeg blev noget mere tilfreds med, men jeg lavede en fejl, da jeg satte den sammen, for den 2 af farverne stødte op mod hinanden. Nu har jeg så lavet denne bold


Hæklet i enkelt bomuld fra forskellige mærker - og denne gang passer det hele!! Farverne rører ikke ved hinanden og bolden er rund! Så måske kan jeg nu lægge boldene bag mig hvis jeg ikke skal i gang med en masse produktion, for de er så hyggelige at lave!
Opskriften er den samme som sidst, nemlig denne fra Søhesten.

1 kommentar:

Kommentarer, ja tak!