lørdag den 2. april 2011

Hvor bliver den sol af...

...?????
Og lige som jeg skrev det, brød den igennem:-)
Andrea sover igen og kæresten er kørt i IKEA og STARK efter parasol, have-træsko, tagrende mm. Glæder mig til han kommer hjem, for så skal jeg ud og rode i jorden for første gang! Jeg har forspiret radiser og chili efter anvisning på et forspiringssæt fra IKEA.
Ifølge kassen indeholdt den chili, radise og græskar, men i min var der 2 poser chili i stedet. Jeg har aldrig prøvet at forspire noget før, så det bliver spændende om der kommer noget ud af det. Bedøm selv...
Ja, radiserne er nok lige vel lange!

Og så var der bollerne fra i formiddags - de blev indtaget med en banan, kakao og kaffe-smoothie. MUMS!

2 kommentarer:

  1. Hej, har også sået ud fra ikeas såæt (både det med radiser, græskar ... Og det med solsikekr...), og nu ser min 'såningskasse' ud som din. Men hvad så? Hvad gjorde du og kom der faktisk radiser, græskar osv?
    Meget spændt på at høre fra dig
    Leise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Leise!
      Der kom chilifrugter på begge de chilier jeg endte med. Men jeg fik ikke radiserne ud i tide, så de blev ikke til noget.
      Held og lykke med det,

      Kh Camilla

      Slet

Kommentarer, ja tak!