fredag den 29. april 2011

Da vi var i Odense...

... til påske, fik Andrea påskeæg... Og da hun jo ikke ligefrem higer efter et chokoladeæg - endnu - fik hun noget andet. Af min faster (som er en dygtig syerske) fik hun denne kjole lavet at stof fra en stofpakke til 40,- fra Rema 1000.

Det sjove er, at jeg også havde købt samme stofpakke, da jeg var vild med det stof, hun har lavet bunden af kjolen i!

Billedet af stoffet tæt på, er nok mere de rigtige farver.
40 kr er jo billigt, billigt - og jeg købte jo også en pakke, selvom jeg ikke ejer en symaskine eller kan sy. Men mon ikke det bliver brugt på et tidspunkt.

Min faster havde også syet i lækker kjole i thai-silke og strikket en sweater. Mon ikke de kommer på bloggen, når de bliver taget i brug senere på året.

Af oldemor og oldefar fik hun en Hello Kitty sommerdragt. Og af mormor og bedstefar fik hun en tandbørste med rangle og penge til Pondus.

Farfar havde købt et rigtigt påskeæg af chokolade - det nød jeg godt af i aftes:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!