onsdag den 6. april 2011

Det er egentlig mærkeligt...

... det der med inspiration. Jeg var en tur i Tiger-butikken i Viby-centret i forgårs. Jeg skulle slå lidt tid ihjel mens kæresten blev klippet, og hvor fedt at de så havde en Tiger-butik!

Før i tiden ville jeg aldrig have spekuleret over mønstre, papir, æsker mm, men nu - efter jeg er trådt ind i blogland - tænker jeg ikke på andet! Tidligere ville jeg have købt ting, der kunne bruges til noget med det samme fx en dåseåbner, vatpinde osv, men se hvad jeg købte denne gang!

Lækkert papir med tryk!




En fin æske til...??

Og inden i æsken - hårspænder til Andrea, en notesbog mere til mig, neonfarvet snor, en limstift og riskager:-)
 Hvis der er nogen derude, der har gode ideer til, hvad papiret, æsken eller snoren kan bruges til, må I endelig kommentere!!

PS. Allerede 36 besøgende! Yeah!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!