søndag den 8. januar 2012

Resultatet af weekendens sofatid...

Jeg har fået afsluttet flere projekter her i weekenden - dejligt! Så mangler jeg bare at afslutte et par hæklede sokker, to par hæklede hjemmesko, en hæklet sweater til Andrea, og syet stof på nogle hæklede suttekæder og... ja, jeg kunne vist blive ved!
Men jeg har i det mindste noget at give mig til!

Hæklet vest efter Cecilies opskrift min er bare møg-skæv - øv!

Hæklet pandebånd til Andrea - en formindsket udgave af Jeanettes opskrift

Hæklet hue - kan ikke huske om jeg har brugt opskrift eller selv opfundet

Hæklet gnom i miniudgave frit efter Cecilies opskrift

Og så starter ugen om 25 minutter - mon jeg nogensinde lærer at gå i seng i ordentlig tid?!?

2 kommentarer:

  1. wau! det var mange ting - godt gået. Det er altid skønt at afslutt et projekt. Så er der plads til et nyt :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er skønt at få afsluttet noget!

    Kh Camilla

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!