tirsdag den 3. januar 2012

Decubal anmeldelse

Jeg har fået lov at teste Decubal Face og Hand cream. 

Og nu har jeg haft dem på prøve i noget tid - og ved i hvad! De er gode! Og billige! Jeg er mest glad for ansigtscremen som jeg bruger hver aften. Den trænger ind uden at efterlade et fedtet lag hvilket jeg HADER og er dejlig neutral. Og med en pris på 84kr for 75 ml er den virkelig billig! 

Håndcremen er jeg ikke helt så glad for. Jeg er en utålmodig sjæl, der ikke kan vente længe på at min håndcreme trænger ind - og der er håndcremen lidt for langsom. Men hvis man har lidt tålmodighed er den lækker og derfor bruger jeg den fast hver aften inden jeg slukker lyset.

Så alt i alt kan jeg virkelig anbefale Decubal!

Se mere herunder eller på hjemmesiden HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!