søndag den 11. december 2011

Min første gnom

Har set dagens lys!

Den er selvfølgelig hæklet efter Cecilie's  opskrift. Den finder du lige her. Tusind tak, Cecilie!
Min er ikke lige op og ned, da jeg eksperimenterede med at hækle med tyndere garn ved ansigtet. Skægget er lavet af en skumplade fra Tiger, som jeg har klippet ud og derefter syet fast med gul bomuldsgarn.
Jeg har allerede lavet en til i ren bomuldsgarn fra Søstrene Grene efter inspiration fra Jeanette - billeder af den kommer senere.

Og næste indlæg er nr. 150!! Så en giveaway er på vej!

3 kommentarer:

  1. Den er super fin..
    Det kunne være fedt at hækle sådan en....
    //Lisa

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Det er heldigvis meget nemt at hækle sådan en fætter:-)

    Kh Camilla

    SvarSlet
  3. Tusindfryds bog kan kun anbefales... den er nem at gå til og vildt lækker at kigge i. Jeg er ikke specielt god med mine hænder, men resultatet er jeg glad for..
    //Lisa

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!