torsdag den 29. december 2011

Mellem jul og nytår...

Sidste år havde jeg barsel på dette tidspunkt og var bare i min barselsboble. I år har jeg været så heldig at have fri - det er skønt, men ligeså hårdt arbejde som sidste år! Andrea kræver masser af opmærksomhed, men har lige overstået et tigerspring hvis man ellers tror på den slags og nu er hun også bare helt enormt sjov! Så lækker er hun blevet!


 
Men jeg får ikke hæklet eller syslet så meget som jeg havde håbet. Det er dog blevet til et hæklet pandebånd ala Jeanette/Lutter Idyl. Jeg var vild med farven elsker generelt den karrygule ret højt! og har derfor copypastet helt vildt.

 
Jeg er ved at lave et til Andrea i lilla alpaca/silke fra Drops - helt vildt lækkert garn!

PS. Giveaway coming up!
Og Camilla A - hvor er du?! Du vandt decubal dusch og en hæklet uldhue. Skynd dig at sende mig en mail!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!