søndag den 28. august 2011

Jeg er startet på job igen!

Og heldigvis startede jeg fredag, så jeg kunne starte med gå på weekend! (Jeg sender en venlig tanke til de ældre kolleger, der anbefalede det!)
Men inden da nød jeg de sidste 2 dage med hygge og hygge. Jeg var blandt andet på torvet (Ingerslevs) og udover 3 lækre bakker bær, købte jeg disse skønne solsikker af en ældre herre til 25kroner!


Derudover besøgte jeg Brugtvarecentralen i Viby J. Egentlig synes jeg ikke det var det store hit. Der var et par fine møbler, en del krydderi-krukker fra Knabstrup og Wiinblad-platter men ellers ikke så meget spændende.
Og så har jeg været inde i Århus MANGE gange. Været til frisør, shoppet garn og været i Søstrene Grene OG TIGER ret mange gange. Og hvorfor er det så lige, at man ønsker sig 3 ugers ferie mere???
Nå, men mandag går det for alvor løs. Godt jeg er på deltid det næste år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!