tirsdag den 16. august 2011

Er der plads til flere indlæg...!?

Jeg synes faktisk, at photo challenge begynder at tage pladsen fra de andre indlæg - og der er ret mange, jeg gerne lige vil have på. Så her til aften, prøver jeg at lave nogle og lægge ind til senere udgivelse. Men et mere i dag er der lige plads til!

Så her er, hvad jeg har lavet i dag (udover at bage boller og banankage! MUMS)


En hæklet suttekæde med blonder!
Jeg elsker dem fra Kirkesjov og skal helt sikkert lave nogle efter denne DIY, når jeg lige får gang i symaskinen. Men jeg synes et eller andet sted også bare jeg "stjæler". Denne her er hæklet efter inspiration fra Glaphuset. Jeg laver tit lidt om (eller laver fejl og er så nødt til at lave om!) og gør som det lige passer bedst i forhold til garnet. Men jeg kan endnu ikke hækle fra fri fantasi.
I denne her er selve clipsen hæklet ind, så man ikke skal sy den fast. (Ja, jeg hader montering;-))
Og se så lige den fede knap jeg fandt i bunden af en "knap-blanding".
Mon ikke den vækker lykke, når jeg skal på besøg hos en barslende veninde imorgen.

1 kommentar:

  1. Meget fin suttekæde :-)

    Kan se det er længe siden du har lagt billedet ind, men jeg er lidt nysgerrig på hvordan det er du laver de små bølger i kanten? Jeg har selv lavet dem en gang, men jeg kan simpelthen ikke finde den opskrift, og kan bare ikke komme i tanke om hvordan det nu er man gør. Kan det tænkes at du kan give en hurtig vejledning?

    Hilsen Helle

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!