torsdag den 5. maj 2011

Lige nu hækler jeg...

... lidt forskelligt. Jeg er lige ved at være færdig med vesten fra Familiejournalen, som mange andre også har hæklet.
Hæklet vest til Andrea i lilla bambusgarn (farven snyder lidt)
Jeg bøvler bare lidt med kanten, men heldigvis kommer svigermor på besøg i weekenden og hun kan noget med strikke- og hækletøj!

Hvis jeg ikke orker at gå i gang med et stort projekt, hækler jeg meget ofte spiraler til et sjal - hvis jeg ellers får hæklet nok. Her kan jeg nemlig (næsten) slå hovedet fra og man kan nå et par stykker på en aften.
Hæklet spiral, opskrift fra På Krogen


Og hvis jeg virkeligt tog mig sammen syede jeg de sidste stjerner på en bold jeg har lavet til Andrea. Hun er helt vild med den, for den er ikke fyldt særlig hårdt, så den er nem at få fat i.
Og Andrea er ligeglad med at der hænger en løs tråd!:-)

Og ellers overvejer jeg, hvad næste projekt skal være. Vesten tog ikke særlig lang tid - jeg håber Andrea kan passe den. Jeg har sjusset lidt ift garnkvalitet og nålstørrelse, men umiddelbart bliver det vist godt!
Ideer til næste projekt - gerne i bomuld - modtages gerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!