onsdag den 25. maj 2011

Endnu en hæklet gave...

... til den lille ny baby.
Jeg blev kraftigt inspireret da jeg så disse blæksprutterAnnes blog. Og så måtte jeg prøve selv. Min er lavet uden opskrift på nær øjnene, som jeg er blevet inspireret af her. Øjnene er ikke som i opskriften, da mine skulle være mere runde.
Hvis noget ønsker opskriften på øjnene, kan jeg godt lægge den ud.

Hvis jeg nu selv skal sige det, er resultatet altså blevet ret godt!
Og den er selvfølgelig i sort/hvid, da baby kun kan se kontraster og så er der rasleæg indeni, så den kan bruges som rangle senere. Jeg har også lavet en snor til ophæng, hvis den nu skal hænges op.
Altså hvor er jeg bare tilfreds med mig selv - og lidt ærgerlig over at jeg ikke skrev ned, hvad jeg gjorde:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!