lørdag den 27. juli 2013

Tassimo

Kaffekapslen.dk har været så søde at spørge om jeg ville teste en Tassimo T40. Og ja tak til sådan en pæn forespørgsel med et lækkert produkt! Jeg drikker kaffe hver dag på den hurtige pulvermåde men det er sødet og med mælk og mere virkningsfuldt end velsmagende. Og hvis vi har gæster der drikker kaffe bliver det lavet med tragt.


I gang med at lave Cappuccino


Med tassimo kan jeg få lækker kaffe MED mælk. Og det er skummet som på en cafe! Bare 2 kapsler i maskinen (en med kaffe og en med mælk) og så er der serveret. Og det går faktisk ret hurtigt med at få brygget.

en kop cappuccino

Min favorit er cappuccino med noget ekstra vand. En lækker feature på maskinen er nemlig at man kan trykke lidt ekstra vand ud og dermed selv bestemme hvor stærk kaffen skal være. Jeg drak den pakke cappuccino jeg fik med maskinen i løbet af ingen tid!
Jeg har også smagt den almindelige kaffe uden noget og det smager også bedre end både tragt- og pulverkaffe. Jeg bilder mig ind at det har noget at gøre med det tryk, som det bliver lavet med.

Da jeg allerede er hooked og hurtigt løb tør for kapsler, drønede jeg lige i Kvickly efter nogle flere. Jeg måtte lige prøve latte, da det normalt er min favorit, men jeg er faktisk mere til cappuccino. Og det kan i øvrigt bedre svare sig at købe kapsler på Kaffekapslen.dk. Du kan endda få en gratis maskine, hvis du køber 15 pakker kapsler! Du kan også se mere på deres facebook-side.

nyder en Latte i solen skyggen


Jeg er hooked på tassimo og glæder mig til jeg skal smage te, kakao og chai latte når vejret bliver lidt køligere.

Dette er et sponsoreret indlæg men meningerne er mine egne.


posted from BloggeroidKaffekapslen.dk

1 kommentar:

  1. Dejligt - og lækker kaffe skal altså serveres i smukke kopper!

    - Anne

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!