fredag den 26. juli 2013

Popuptelt

Mor får sig lige en kop kaffe imens!

Som lovet vender jeg tilbage med lidt mere om popupteltet fra babymoov. Jeg blev inspireret til at købe det af en anden blogger - har desværre glemt hvor jeg læste om det. Og jeg har ikke fortrudt! Det er super nemt at folde ud siger sig selv når det er popup og også at folde sammen igen. Gemalen har lidt vanskeligheder men for mig går det fint. Og så er der net i alle sider så der kan strømme luft igennem.
Lillebror som nu har fået et navn!! hygger sig max i det. Bladene fra vores bøgehæk laver nemlig fine bevægelige skygger og det er et hit. Jeg har også haft det med på tur i botanisk have hvor det fungerede glimrende som læ-sejl og det er oplagt at tage med på stranden. Der følger pløkker med så det kan fastgøres.



Teltet koster 399,- herhjemme, men jeg har købt mit på amazon.de til omkring 275,-.Jeg har set man også kan få billigere popup-telte i babysam men om funktionaliteten er den samme ved jeg ikke.

Måske er lyset/solen liidt skarp/t.


Dette er ikke et sponsoreret indlæg.
posted from Bloggeroid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!