fredag den 1. juni 2012

Strikket lillepigevest!



Se hvad jeg har formået at strikke!! Jeg er så stolt og glæder mig til jeg skal i gang med den næste - garnet er allerede købt.
Opskriftet er fundet her!
Min er strikket i str. 2 år, men opskriften dækker også de ældre og der er også en opskrift til de yngre!
Og Maria er så sød til at give hjælp undervejs!

Ellers er der vældig stille på bloggen... Sommer, hovedpine, polterabend og generel travlhed præger hverdagen. Men livet skal jo leves! Jeg læser nu med på det hele herinde i blogland, det er mit frirum i den -nogle gange- meget hektiske hverdag...

Fik jeg sagt at jeg skal giftes?!?

posted from Bloggeroid

2 kommentarer:

  1. Næ ikke før nu....
    Stort tillykke med det kommende bryllup, håber i må få en dejlig dag.
    MVH Lene

    SvarSlet
  2. Ja når først man har strikket en bliver man hooked :) den er så fin!!

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!