søndag den 10. juni 2012

Giveaway med Moshi Monsters!

Kender du Moshi Monsters?

Det er sådan nogle søde små monstre, man både kan lege med i virkeligheden (tøjdyr, byttekort mm) og kan spille spil med online (www.moshimonsters.dk). Se mere her:


https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=91232b3384&view=att&th=1375b9ef9030ab07&attid=0.0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P_M08hpMt4OEQxdzk-7AA5a&sadet=1339350427735&sads=JZYgJqhHHXotXEbwEo97te5ocrE&sadssc=1

Ellers kan du komme til det, for jeg udlodder 2 pakker med moshimonsters.



Reglerne er simple og lige som de plejer at være:


  • 1 lod for en kommentar
  • 1 lod for at være fast læser
  • 1 lod for at linke til denne giveaway på din blog
Du bestemmer selv, hvor mange lodder du vil være med med - husk at skrive hvor mange lodder du deltager med og din emailadresse, hvis du ikke har en blog.

Vinderne trækkes  om en uge - den 17. juni.


Andrea var så heldig at få en af tøjdyrene og se lige hvordan hun behandlede den...




Den stakkels Poppet blev bare smidt i en bunke med andet godt fra havet... Utaknemmelige unge!  

Hvordan kan det lige være at STEN er mere fedt legetøj... STEN!!


Dette indlæg er sponsoreret!

20 kommentarer:

  1. To lodder til mig tak:)
    Sommerhilsner Pernille
    (pemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  2. 2lodder til mig tak mvh Linda zoegabutik@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg er med på to lodder :-) mvh Malene malenenormann@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Sejt 2 lodde til mig
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  5. Hejsa :) Jeg snupper da lige 2 lodder :)

    SvarSlet
  6. Er med på et lod :-)
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  8. jeg er med 2 lodder med her
    venlig hilsen laila bindzus
    laila.bindzus@mail.dk

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med 2 lodder. Min datter ville blive lykkelige hvis vi blev udtrukket!

    SvarSlet
  10. Skøn give away(:
    Jeg deltager med 3 lodder.
    Har linket ude i siden af min blog(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Nice give away <33
    Jeg deltager med 3 lodder tak:)

    veder2009@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Uha da da de er allerede vældig populære her hos hjemmets yngste, så dem vil jeg mægtig gerne vinde - jeg napper 2 lodder ;)

    SvarSlet
  13. wow lækker giveaway! Jeg er med på alle 3 lodder

    SvarSlet
  14. Jeg napper to lodder. Glæder mig til at følge med her. :) I øvrigt så er sten bare sjovere end legetøj - ham Rudolf Steiner havde vist fat i noget dér. ;)

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!