onsdag den 23. november 2011

Änglamark uldundertøj

Jeg har været så heldig at få et sæt Änglamark uldundertøj til Andrea til afprøvning. Tøjet er i den fedeste pink farve, men fås også i grå til drenge. Og det fås også til voksne!



Her er hvad de skriver om undertøjet på coop's hjemmeside:

Dette lækre Woolmark-uld undertøj har fået en speciel behandling, som bevirker, at undertøjet bliver meget blødt. Undertøjet er Svanemærket, hvilket garanterer at det opfylder de skrappeste miljøkrav, tager hensyn til sundheden og har en meget høj kvalitet. Svanemærket garanterer samtidig, at ulden er økologisk og overholder de strengste krav til etisk produktion.
  • 100% økologisk uld
  • Ensfarvet med kontrastsyninger
  • Lilla/sort
  • Maskinvaskes ved 30 grader

Og det føles rigtig lækkert blødt - også efter vask.

Da vi ikke har haft særlig koldt vejr endnu, har vi kun testet de lange underbukser - dem har Andrea haft på under almindelige bukser, en dag vi kørte en tur i klapvognen. Og hun havde dejligt varme ben, da vi kom hjem igen.
Jeg glæder mig til vi får lidt koldere vejr, så undertøjet rigtig kan blive testet!

2 kommentarer:

  1. Spændende blog du har. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  2. Mange tak! Og velkommen til!

    Kh Camilla

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!