onsdag den 12. oktober 2011

Pakkeleg

Så fik jeg min -vist nok- sidste gave i hus! Og hvilken en! Den er fra Elisabeth og er bare lige mig!


Og inde i posen fra sæbeværkstedet var dette her:

TUSIND TAK! Hvor er det bare alt for meget - men super lækkert!

Jeg har sat gang i Craft it forward som jeg samlede op hos Christina. Og hun hjalp mig med at komme af med mine hjemmesysler - men jeg mangler en adresse fra Onkel Anne og Thora! Stina og Camilla - huerne bliver sendt på fredag! Glæder mig sådan til at modtage noget igen - det er så fedt, når der er gaver med posten!

1 kommentar:

  1. Så fin pakke, det blir nok gøy å holde på med. Min adr er : thora walle, stinteveien 14, 4836 arendal, norge. Jeg gleder meg til å få en så fin lue, det begynner å bli kaldt ute. Klem.

    SvarSlet

Kommentarer, ja tak!