fredag den 9. marts 2012

Jeg har STRIKKET en babyvest!

Strikket i Bonita strømpegarn fra Stof2000

Og jeg er pavestolt! Jeg har jo flere gange forsøgt mig med en strikket djævlehue... Husker du voksenbaby.dk? Og jeg har lavet endnu en djævlehue, der blev lige så deform, grim i maskerne og ALT for stor.

Men så faldt jeg over farmorfabrikken og de har en opskrift på den fineste babyvest. Og den er fuldstændig dissekeret og med illustrative billeder, så alle kan være med.

Og så besluttede jeg mig for at jeg godt kan strikke jeg kan vist blive RET stædig - og vesten her blev resultatet.
Jeg brugte youtube, paapinden.dkgarnstudio/drops og andre hjælpesider undervejs. Der er også gode henvisninger i farmorfabrikkens vejledning.

Så hvis du overvejer at gå i gang med at strikke og synes djævlehuer virkelig er djævle! så er det bare i gang!

Tusind tak til farmorfabrikken for den fine vejledning! Jeg er bestemt ikke færdig med opskrifter fra deres side.

PS. Er allerede i gang med vest nr. 3!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, ja tak!